Knoxville.....

North America » United States » Tennessee » Knoxville
December 2nd 2006
Published: December 3rd 2006

Ja, het werd wel weer eens tijd voor een blogje 😉.. Op dit moment zit ik even in de bieb hier op de campus en moet ik weer helemaal wennen aan college. Afijn, afgelopen week had ik thanksgiving holiday (19-26 november) en ben ik met Lauren, een meisje dat ik heb leren kennen via paardrijden, naar haar huis in Knoxville gegaan: Knoxville ligt in de staat Tennessee, ongeveer 180 miles, ik den... Read Full Entry

Photos are below

DollywoodDollywood
Dollywood

de christmas show daar: let op t paard :P
DollywoodDollywood

bios

Harry Potter!!!

5th December 2006

Hi
Hi manon, echt super daar dacht ik zo... Huisje boompje beestje bootje nemen ze daar wel heel letterlijk: als het huis groter KAN, dan maken we het toch gewoon groter? Als de hond groter KAN, dan voeren we hem toch wat meer? enz. Ik wist het wel als ik daar was; dan zou ik toch een meer dan normale belangstelling voor de pretparken hebben! Maar ja, das mijn zieke geest... ;) Ik hoop dat je wel de moeite hebt genomen om door de sneeuw te rollen, want zo een natuurverschijnsel ga je hier niet meer aantreffen. Het wil niet kouder worden dan 8 graden en met een maximum van 14 graden in december zitten we behoorlijk tegen de records aan. Maar dat heeft ook z'n goede kanten. Als ik hier een vijver zou hebben deed ik er gelijk tropische vissen in... Als ik hier net zo'n tuin zou hebben als in de states, zette ik er gelijk palmbomen in... Genoeg geleuterd. Fijn voor ons dat je binnenkort weer terug gaat, dan kan je mee doen met sinterkerst! Groeten en veel liefs! Moniek
8th December 2006

we zijn benieuwd!
Heey Manon! Ken je ons nog?? Je reed op onze lievelingspony op de manege! In elk geval, we zijn zo trots op je, helemaal alleen in Amerika!!Wat een avonturen! Gelukkig heb je daar ook paardenvrinden, dat verzacht het wat :))) Hehe, hoe staat het daar met de jongens trouwens?? Zijn er nog wat lekkere dekhengsten beschikbaar? ;) Groetjes, Jantien en Marian

Tot: 0.104s; Tpl: 0.017s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0652s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb