rental car in Hawaii

North America » United States » Hawaii » Maui » Kahului
November 11th 2008
Published: November 11th 2008

hey bloggertjes
hier een berichtje van de reizigers van uit het zonnige Hawaii
Onze eerste slaapplek was echt super een hotel met een zwembad wel op het toeristische Honululu.
onze tweede slaapplek was bijna tussen de padden maar het was te donker om onze tent op te zetten dus mochten we in een kabine slapen, wat ik (una:d) wel veel leuker vond, maar natuurlijk om bij de wc's te geraken moest je door het paddenland :s :D
De reden dat het een beetje te donker was om onze tent op te zetten was omdat we ons eerst moesten bevooraden in de Wall-mart want eten kopen in Maui heeft iets weg van je eten zoeken in de jungle, eigenlijk zijn er op Maui 2 plaatsen waar je voedsel kan kopen, en stel je er nog niet te veel van voor. het is een alles-in-één-winkeltje , loodgieterij, kleren, boeken, video's, ... ons eten ziet er uit als sponsbrood met philadephia en tomaat, als we geluk hebben:D Als we dus onze inkopen gedaan hebben gingen we de rollercoast baan van Maui doen, wat ze hier de autostrade noemen, voor de rest vanhet wegennetwerk heb je een 4*4 nodig.
We hebben dan in het donker haarspelden bochten langs de helling gedaan, toen we eindelijk onze campingplaats vonden na er voorbij gereden te zijn, want duidelijke aanduiding kennen ze hier ook niet. Draaien we opgelucht de afrit van de camping op, de afrit was een beetje groter dan gedacht ( een drempel van kniehoogte) Oeps daar balanceerde met uitzicht op de kamplaats. echter tijd om te panikeren hadden we niet bijna onmiddelijk stopten er 2 auto's om te helpen ( de juiste auto's , jeeps) om ons
1) eruit te trekken
2) iemand die in onze auto er handig uit te rijden
3) 2 auto's die het verkeer tegen houden
En ongeloofelijk maar waar de gehuurde auto heeft zelfs geen schrammetje
Na al deze spanning begrijpen jullie dat wij geen goesting meer hadden om onze tent op te zetten.
Voor de rest hebben we ons gedragen .
we zitten hier te typen in een donut-cafe , onze enige mogelijkheid om op internet te geraken en we kunnen hier niet uren sechte donuts eten, want de donuts in België zijn lekkerder
dikke kussen van una, ann , enya

12th November 2008

rental car in Hawaii
Die plaatsnamen klinken als muziek! Zeg, misschien verhuren ze daar wel tanks? Jullie zien er in ieder geval super uit. Kusjes en knuffels.
14th November 2008

Hey Lies,ann, una en enya! De fotos zijn prachtig! Jullie genieten voor 200 % en fijn dat ik kan meegenieten.Liesje ik heb Jackie Louise een dikke knuffel van jou gegeven; tis een echt schatje !Lieve groetjes aan allen T. Mia

Tot: 0.149s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.056s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb