landed safely and tired


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Georgia » Loganville
May 27th 2010
Published: May 27th 2010
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0


Hallo lieve volgers uit Nederland.
Ik ben helemaal heel en uitgeput aangekomen in Atlanta. Na een spannende start vanwege teveel kilo's, verliep het verder allemaal erg soepel. Doordat ik overgewicht had, heb ik helaas de hollandse kaas bij Frederieke moeten achterlaten. Gelukkig zijn er dan nog de stroopwafels, dropjes, mayonaise en hagelslag. Geen wonder trouwens dat ik overgewicht had, mijn hele tas zat vol met snoep.

Zoals altijd in de VS moet je 100x door de douane. En het is altijd even spannend of je wel het land in mag, want één verkeerd antwoord en je wordt teruggestuurd. Ok, zo streng zijn ze ook weer niet, maar als ik had gezegd dat ik kwam werken had ik het land dus echt niet in gemogen. Ik heb gewoon gezegd dat ik ga rondreizen. Maar die info was niet genoeg, hij wilde precies weten waar ik allemaal heen ging: 'well, to Atlanta, Memphis, Texas, Grand Canyon and back to Atlanta.'

Na een hele lange periode van voorbereiden, namelijk 3 weken 😊, ben ik eindelijk bij YWAM aangekomen. Eigenlijk is het een soort community, waar mensen met elkaar leven. En het mooie vind ik dat iedereen zijn/haar eigen taak heeft. Je kunt je eigen talenten inzetten. Nou heb ik toevallig heel veel talent voor onkruid wieden, dus ik mag de groententuin onderhouden. En de Alpaca's natuurlijk. Echt geweldig dat ik met deze dieren mag gaan werken. Ik heb echt zooooveeeel zin in deze periode! Ik merk wel dat ik het een beetje spannend vind, want iedereen die hier woont is hier al langer en ze kennen elkaar dus ook goed. Ik hoop dat ik me er snel tussen kan voegen. Maar Amerikanen zijn ontzettend gastvrij en open, dus ik verwacht geen problemen.

Beneden zijn een aantal mensen aan het zingen en gitaar spelen. Heerlijk om naar te luisteren. Misschien dat ik dan toch wel kan slapen, zingende mensen en gitaarspel zijn rustgevend.

Omdat ik gelijk ben gaan bloggen na aankomst ga ik nu m'n bedje opmaken. Vannacht slaap ik nog boven, maar morgen verhuis ik naar een beneden bed. Misschien wel iets veiliger.

En oh ja, happy birthday to me. In Nederland ben ik al jarig, maar hier moet ik nog een paar uurtjes wachten. Blijft toch vreemd dat tijdsverschil.

v


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.126s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.093s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb