Universal Studio's

September 10th 2010
Published: September 11th 2010

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer hoor! We hebben vandaag een hele leuke dag gehad. Zoals gepland zijn we naar Universal Studio's geweest. Omdat het vrijdag was, en toch wel vrij laat in het seizoen, was het niet zo'n heel gekkenhuis.

We hoefden dus niet heel lang voor de attracties te wachten wat top was. Zo zijn we twee keer in de Simpons the ride geweest. Blijft echt SUPER gaaf.

Ook de studio's rondleiding in het treintje was weer enorm leuk. Nieuw dit jaar was de toevoeging van King Kong 3D. Poe, dat was echt spektakel!

Het park ging om 18:00 dicht. We hebben gegeten in Universal City. Dit is zeg maar het voorgebied van het pretpark waar het heel gezellig is. Er zitten daar allerlei restaurants, winkels, barretjes etc. Dat is tot 23:00 open en is in feite een soort uitgaangs gelegenheid op zich.

Na het eten zijn we daar ook nog voor het eerst deze vakantie naar de bioscoop geweest: Expendables... (Ja Stef, ik heb Jacinta toch kunnen overhalen 😊).

Voor morgen zijn we nog niet heel zeker, maar zoals het er nu naar uit ziet gaan we een heel groot Outlet centre op zoeken.... Oja, supermarkt tegenoveer het hotel hier blijkt tot 2 uur 's nachts open te zijn: bizar!!!!

Nu is het bed tijd!!!

Groetjes,

13th September 2010

Vergeet de vitamientjes niet.

Tot: 0.447s; Tpl: 0.019s; cc: 15; qc: 73; dbt: 0.0957s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb