San Diego og Los Angeles

Published: July 13th 2008

Etter plana skulle vi egentli vær fire daga i San Diego, men etter to daga bestemte vi oss for å dra mot LA igjen. Vi blei litt skuffa over san diego, strendene og tempraturen va heilt super, men vi fant ingen ting der. sikkert fordi vi ikke hadde sjekka opp nok rundt selve byen og aktiviteta å finne på der. så dagane vi va der tilbrakte vi på stranda og i bilen for å leite etter hotell:P
Vi kom til LA igjen i går. på vei hit va vi igjen på outlet å handla😊 e elska outlets, får så sinnsykt dyre klær, sko å alt muli til en slikk og ingenting. vi kjøpte oss f. eks hver si Guess klokke i stål til 200kr stykk, heilt sykt😊) der e så mye at aleksander har hatt problem me å få me vekk derifira:P hehe😊
vi bor på de samme motellet no, som vi gjor når vi først kom til LA. å i går blei vi kjent med et par fra sverige som skal på samme turen som vi allerede har vært på=) de blei en veldig arti kveld, med masse prat om alt som e å oppleve og en del vin😊 et herlig par, ho studera til lege å han e en kjent skuespiller i sverige😊 så dagen i dag har vært veldig rolig. vi va først på santa monica beach i nokken tima, så dro vi til hollywood å kjørte til beverly hills å så på alle kjendis husa😊

Turen våres går no dessverre mot slutten, å i morra sette vi oss på flyet hjem mot Norge. de e trist at de allerede e slutt på ditte fantastiske eventyret.
men vi har opplevd heilt utrolig masse, og sitte igjen me en heil haaaug gode minne😊 herregud for en tur vi har hatt. et minne for livet😊
en ting e iallefall sikkert de e ikke siste gangen vi besøke USA😊

Klem fra Jeanett og Aleksander😊

PS!! vi gleda oss til å se alle igjen😊😊

13th July 2008

God tur hjem!
Heia... God tur hjem til dokke to. Gleda me til å se dokke:-) klem fra me

Tot: 0.158s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0414s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb