Alsof we nooit zijn weggeweest


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Arizona » Sonoita
September 1st 2011
Published: September 1st 2011
Edit Blog Post

En daar zijn we dan weer! Heerlijk om hier terug te zijn, het is echt alsof ik hier vorige week nog was.

De reis was meer dan prima, overstap in Londen en Dallas was precies goed, alle aansluitingen gehaald en tussen Londen en Dallas lekker niemand naast me, dus veel ruimte. En veel eten! Vlucht werd uitgevoerd door American Airlines en die stoppen je blijkbaar helemaal vol: eerst een zakje rijstsnacks, toen een warme maaltijd (kip hawaii met rijst en worteltjes, een broodje met la vache qui rit, een salade en koekjes toe), toen een bakje met koekjes en chocolade, en toen nog pizza en verse druiven!). Vlucht van Dallas naar Tucson eindigde enerverend: in een onweersbui. Als de gezagvoerder zegt dat de cabin crew moet gaan zitten met de seatbelts fastened, dan weet je dat het niet leuk gaat worden. Ik was blij dat we beneden stonden (en misselijk!)...

Bloedheet hier wel, in Tucson 42 graden en hier makkelijk 36. In de middag veel onweersbuien en 's ochtends zon, en 's nachts niet onder de 20 graden. Eindelijk zomer!

Pam was er vrij snel, we zijn naar Whole Foods gereden (biosupermarkt, door Bricia 'Whole Paycheck' genoemd :-)) ) en ff beltegoed gehaald. Mijn Amerikaanse foon werkt ook nog! Uiteindelijk waren we om 7 uur in Sonoita, koffers hier afgegooid en naar the Steak Out voor avondeten. We hebben het maar mee terug naar hier genomen, ik had even genoeg mensenmassa's gezien! Uiteindelijk ben ik wakker weten te blijven tot een uur of half 11, maar toen was ik echt wel gesloopt. Helaas om 3 uur alweer klaarwakker :-( Tot een uur of 5, half 6 wakker gelegen en nog wat geslapen tot 7 uur. Gaar is nu dus een understatement :-)

Vanmorgen had Jan een rijles bij Shelley, en ze vroeg of ik mee ging. Het was zo leuk om iedereen weer te zien, echt alsof we nooit zijn weggeweest! Calvin ziet er geweldig uit, hij is mooi op gewicht gekomen en hij is helemaal gesetteld. Hij kende me nog :-) Heb nog even op hem kunnen rijden, heerlijk!

Dadelijk gaan we lunchen in Patagonia (als ik wakker blijf...) en dan om 7 uur meeting met ML. Hoop dat ik komende nacht wat beter slaap!

Vanaf morgen zijn de dagen weer tjokvol, dus het zal wel een paar dagen duren voor ik weer blog :-)

Nu alleen nog een paar fotootjes!


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

Brrrrr!Brrrrr!
Brrrrr!

Zo ziet het eruit net voordat je een onweersbui in vliegt...
Heftig!Heftig!
Heftig!

En dit was dezelfde bui, maar dan vanaf de grond (net geland).
Kaas!Kaas!
Kaas!

Beierse Limburger... Jaja. Europe is Europe, who cares about geography :-D
Green rolling hills!Green rolling hills!
Green rolling hills!

Uitzicht vanaf mijn kamer. Arizona is ineens groen! Het ziet er totaal anders uit, echt prachtig.


Tot: 0.123s; Tpl: 0.026s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb