Chichen Itza por la noche

North America » Mexico » Yucatán » Chichén Itzá
March 26th 2016
Published: March 27th 2016

Päivällä oltiin hotellilla. Ostin pienen pullon paikallista punaviiniä.

Klo 15 lähdettiin hankkiutumaan kohti Chichen Itzaa. Mentiin bussilla Pisten kylään asti ja käveltiin sieltä pari kilometriä. Valoshow alkoi klo 19 ja kesti vajaan tunnin. Se ei edes maksanut mitään kun olin osannut hankkia liput oikeaa kautta. Piti hakea lappunen oikeasta paikasta, rekisteroitya netissa ja tulostaa lippu. En tullut katsoneeksi olivatko ohjeet vain espanjaksi.

Käveltiin takaisin Pisteen 25-vuotiaan saksalaisen Karolinan kanssa. Han osasi hyvin espanjaa ja oli matkustanut paljon Latinalaisessa Amerikassa. Osa matkasta oli pimeässä ja lamppu oli hyvä olla mukana. Päästiin takaisin colectivolla. Illalla käytiin syömässä.

Tähtitaivas näkyi hienosti pitkin yötä: ensin Chichen Itzassa, sitten paluumatkalla colectivosta ja lopuksi viela hotellin kattoterassilla.

Tot: 0.22s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 40; dbt: 0.111s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb