Fact: Divers have more fun

North America » Mexico » Quintana Roo » Puerto Morelos
February 9th 2010
Published: February 12th 2010

Yihaa, zee, strand en prachtige koraalriffen (de op 1 na grootste riffen ter wereld) en dus de ideale plek om onze laatste dagen door te brengen met duiken en snorkelen. Het weer zit echter een klein beetje tegen (ondanks de gemiddelde temperatuur van 27 C 😊) om onbezorgd te kunnen duiken. De wind speelt ons een beetje parten, maar laat dit vooral geen reden zijn om alsnog er volop van te genieten.
Puerto Morelos is een raar beestje. Gelegen tussen de drukst bezochte stranden van Cancun en Playa del Carmen is dit hier nog steeds een gewoon dorpje gebleven met zandige straten (met bijhorende straathonden en eetstalletjes op kruispunten). Heerlijk.

We blijven hier hangen tot 13 febr, dan rijden we verder richting Cancun.

Een maand geleden lag de weg nog open voor alles. Onwaarschijnlijk hoe relatief 'tijd' is, want een maand betekent niets als je op reis bent. Iedereen heeft er 300 % van genoten.

14 febr rond 16.35 stijgen we op.

Over en out.

Groeten van Luka , Katrien en Tom

Tot: 0.08s; Tpl: 0.008s; cc: 12; qc: 54; dbt: 0.0435s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb