isla mujeres-sznorkelezes oriascapak(BALNAK) kozt


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Quintana Roo » Isla Mujeres
August 17th 2012
Published: August 17th 2012
Edit Blog Post

halihio

itt vagyok egy masik csodaszep helyen. isla mujeres-asszonyok szigete. leeht h mar mondtam h ezt jelenti..

siman ment az idejovetel. taxival a kikotobe aztan szupergyors speedboat ami 20 perc alatt ideropitett.

itt gyorsan megtalatam a hostelt ami az oceanparton van, palmafak nonek a kertben meg persze az elmaradhatatlan feher homok.. furodni az eros szel miatt viszont csak odebb leeht! ami kb 50 metert jelent.

amugy amellett h gyonyoru, nem olyan vad es vadregenyes mint tulum strandjai. tobb a nygagy a napozokrem szag ... nem baj.. ihy is egy csoda!olyan bob marley-s

tegnap miutan megtalatam a hostelt, kipakoltam, meg beszelgettem a szobatarsakkal. aztan fenykepezogep, es korbejartam a sziget kozponti reszet, erintve a strandokat, meg a picike utcakat.

aztan strand, sotetedesig ott voltam. este talakoztam nemetekkel a szobaban, veluk beszelgettem elalvasig.

ma csodalatos elmenyben volt reszem-potom 80 usd-ert.. ilyenkor vannak a partok menten az oriasbalnak, amiket mi magyarok oriascapaknak hivunk. teljesen ugy neznek ki, uszonyuk is van, de artalmatlanok. es tudovel lelegeznek, tehet fel kell jonniuk a viz felszinere levegoert.

ugy volt h kivittek minket a nyilt oceanra, ott meg kettesevel a vizbe, mindezt 4x ejtettuk meg. egy alaklommal kb 10 percet voltunk a vizben. hihetetlen volt.. ahogy ezekkel a 6-7 meteres alatokkal usztam. ott usztak mellettem.. felejthetelen elmeny!

most ertunk vissza, sztem du strand. holnap az a ket gyerek akikkel cancunban bandaaztam, leeht atjonnek a szigetre holnap es veluk leszek. aztan hazaut holnap utan. JAJJ ISTENEM.. nehiiiiiz lesz ... marmint hazaerni remelem nem, de utana ujra beallni a mokuskerekbe .. nem is tudom..

persze ti amr hianyoztok. de 2 nap utan tudom h vissza fogok vagyodni.. sztem jovok en meg ide..

puszillak titeket, udv, g

Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.018s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0529s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb