Ditte og Fogde chiller paa Isla Mujeres!!

Mexico's flag
North America » Mexico » Quintana Roo » Isla Mujeres
July 30th 2008
Published: July 30th 2008

Saa er det tid til sidste blog, inden vi vender vores roede naeser mod Danmark. Vi har de sidste par dage befundet os paa bounty oeen Isla Mujeres ud for Cancun. Vi har igen vaeret saa heldige at faa indlogeret os paa et mugbefaengt hotel, som ville tage livet af enhver astmatiker!! Men vi kan klare det!!
Oeen lever ikke helt op til vores meget store forventninger, men vi har faaet slappet af og sovet laenge, og har efterhaanden oparbejdet en hvis brunhed. Vandet er vildt flot, men stranden var tilgengaeld bedre i Playa del Carmen, og saa er her mega dyrt i forhold til, hvad vi er blevet vant til.

Vi glaeder os nu til at komme hjem- til en hedeboelge kan vi forstaa?! Imorgen chekker vi tidligt ud og tager faergen over til Cancun, hvor vi haaber, vi kan faa klaret den sidste shopping. Derefter tager vi i lufthavnen for at finde det mikro lille fly de har valgt at saette ind til at krydse atlanten!! Kan man andet end glaede sig til 12 timer uden den mindste mulighed for at roere sig- og UDEN TV!!! Flyv aldrig med Condor!!

Ditte & Fogde- OVER AND OUT!!

Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0457s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb