Het vertrek vanuit ons hotel

Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Kusadasi
May 29th 2007
Published: May 29th 2007

Vandaag was het zover, de vakantie zit erop, we gaan terug naar huis. Na onze spullen gepakt te hebben, konden we ons gaan uitchecken, daarna konden we nog genieten van een heerlijk ontbijt en gingen we nog wat genieten van onze hotelomgeving.
Rond 8u20 kwamen ze ons halen met de bus om naar de luchthaven te rijden, het was een rit met zeer gemengde gevoelens omdat we hier zeer graag waren, maar langs de andere kant ook ons hondje Luna begonnen te missen. Onderweg konden we nog genieten van het uitzicht.
Eenmaal op de luchthaven aangekomen was het lang aanschuiven om ons in te checken, we kregen nog de kans om in de tax free zone wat te shoppen en moesten ons dan naar onze gate begeven waar we onze handbagage mochten uitladen omdat er iets verdacht in zat. Het bleek om de monitor van Noah te gaan, die de monitor ’s nachts nodig had bij het slapen. Gelukkig hadden we een brief mee van het ziekenhuis om deze omstandigheid uit de weg te ruimen. We namen plaats in de wachtzone alvorens ons naar het vliegtuig te begeven.
Het was een rustige vlucht, waarbij Noah de hele tijd geslapen heeft.
Na een hobbelige landing moesten we nog een tijdje wachten op de buggy’s om daarna nog een hele tijd te wandelen richting de bagageband. Onze bagage kwam er als een van de eerste uit en weg waren we, ons hondje ophalen en daarna naar huis.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb