Cairngorms, Thieves Road & Fort William

Europe » United Kingdom » Scotland » The Highlands
May 4th 2019
Published: May 12th 2019

Omdat het landschap geweldig is, je overal je tent mag neerzetten en drinkwater voorhanden is was dit alweer vakantie nummer 8 in Schotland voor mij. Vijf jaar geleden liep ik de East Highland Way van Fort William naar Aviemore en nu wilde ik een eigen bedachte variant op de route doen die meer door de bergen gaat. De tocht startte bij Loch Morlich in Aviemore: het hoogst gelegen strand in de UK e... Read Full Entry

Photos are below

13th May 2019

BAM! Prachtig!
Hi dames, Wat een prachtige reis en wat mooi beschreven, ik krijg helemaal zin om een weer eens mee te wandelen. Door de verhalen en de foto's erbij kan ik toch heerlijk even meegenieten van de reis. Dank! Marianne
14th May 2019

Leuk dat je van alles herkende in de omgeving waar je dit jaar was. Volgens mij stralen al jouw reisverhalen over Schotland je liefde voor Schotland uit, Af. Zou een mooie verhalenbundel zijn, al lijken de verhalen dan wel erg op elkaar :) Mooie foto van jou op Derry Cairngorm. xxx, Inge

Tot: 0.082s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 22; dbt: 0.0601s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb