Saapuminen

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » West Midlands » Birmingham
March 30th 2023
Published: April 19th 2023

Tähän matkaan oli pitänyt varautua tavallista paremmin, koska sekä Suomessa että Englannissa oli junalakon uhka matkani ajaksi. Ostin sitten etukäteen varmuuden vuoksi bussilippuja, jotta pääsisin varmasti siirtymään kaupungista toiseen. Lisäksi minulla oli vielä matkan alla hiukan flunssaa jäljellä.

Tampereella oli aamulla pakkasta 10 astetta. Laitoin farkkujen päälle college-housut, ja kevättakin päälle drymax-takin. Lähdin ajoissa Tampereelta, jotta kerkesin syödä lentoasemalla henkilöstön suosimassa ravintolassa, johon oli hiukan mutkikas reitti. Lento Lontooseen lähti klo 17 ja saapui perille klo 18 sikäläistä aikaa (jolloin Suomessa oli jo 20). Olin ostanut bussilipun Birminghamiin. Halusin aloittaa matkani sieltä, koska en ollut koskaan käynyt siellä. Bussimatkan aikana satoi, mutta onneksi sekä lähtiessä että perillä oli poutaa. Hotelliin oli noin kilometrin kävelymatka bussiasemalta.

Tot: 0.226s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.1061s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb