Abend vor Abflug


Advertisement
Switzerland's flag
Europe » Switzerland » North-East » Winterthur
September 8th 2007
Published: September 8th 2007
Edit Blog Post

Hallo zusammen

Endlich habe ich alles gepackt, was in einen Rucksack reinpasst. Den Abend verbringe ich schön gemütlich (von Nervosität ist bei mir noch kein bisschen die Rede;-) bei meiner Schwester verbringen,bevor ich dann morgen um 12.10 auf die andere Seite der Erde abfliege.
Sobald ich dort angekommen bin, werde ich mich möglichst schnell bei euch melden.
machets guet und bis glii
Arlette


Additional photos below
Photos: 1, Displayed: 1


Advertisement



8th September 2007

oOoOoOooOH! :)
öhm.. das isch wohl mal wieder min gedächtnis zuä z teile :).. du gasch nach Australiä? wiä cool isch dänn das??? :) ja dunn eus informiere :) bin scho gspanne uf llässigi brichtli und tolli fötteli :) glg, nives
8th September 2007

Alles Gueti!!
Hej Arlette!! Ich wünsche Dir vo ganzem Härze alles, alles gueti.... Gnüss die Ziit, so öppis wirsch i Dim Lebe sicher nume eimal erlebe! Freu mi scho, wiiters vo Dir z lese! Ganz liebi Grüessli, Catrine!

Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0451s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb