Blogs from Costa da Caparica, Lisboa, Portugal, Europe

Europe » Portugal » Lisboa » Costa da Caparica June 17th 2013

Hey guys, just got back to bazas to use the internet and repack, to head to the clink hostel, to get ready for my tour tomorrow. I miss brent like crazy! You wont believe!. Ws great to meet bazas friends they were all very welcoming, unfortunatly alot of their visas are nearly up :(. Xx... read more

Europe » Portugal » Lisboa » Costa da Caparica November 7th 2012

Hej people! Just nu sitter jag och skriver på min lilla minidator från Lissabon! Det ni! Update kommer snart! Jag börjar med Amsterdam som jag kom från för en vecka sedan. Vilken fin stad verkligen, jag hade ingen aning om att där var så mycket kanaler! Kändes nästan som om det fanns fler kanaler än vägar! Själva strukturen på staden tyckte jag påminde lite om Köpenhamn, lite sådär skandinaviskt. Medans jag var där åt jag gott och besökte massvis med museum, varje torg jag kom till hade minst ett museum att besöka, och i stort sett är det en bra och bekväm stad, man kunde ta sig runt enkelt och de sevärdheter jag ville se var lättbesökta och inte allt för dyra. Tips: vill du spara pengar, boka B&B, inte hotell. Allt som allt, Amsterdam var ... read more

Tot: 0.055s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.0204s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb