Op bezoek bij mijn Poolse Vrienden!


COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader
Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Warsaw
October 27th 2017
Published: October 27th 2017
Edit Blog Post

Mijn eerste Blogpost op Travelblog.org.

Ik heb hier net gehoord van deze site wanneer ik op bezoek was bij mijn Poolse vrienden. Ik ben hier nu al 2 weken in Polen, en omdat ik super veel reis hadden we het over blogs. Nu veel mensen in Polen gebruiken travelblog voor het opzetten van het travel tijdstippen. Veel reizen de meeste mensen hier niet, omdat alles voor hen een beetje te duur is. Dus heb ik hen komen bezoeken, door mijn vele jaren dat ik al gereist heb duurde het niet lang voor ik hier terecht kwam.

Ik ben hier nu 2 weken en ik heb mij nog niet verveeld. Het is ook nog niet erg koud voor de tijd van het jaar, ik had verwacht dat het hier veel kouder ging zijn op deze tijden. Maar het is nu bijna november en het vriest hier zeker nog niet. Ik heb wel gehoord dat het in Belgiƫ super warm is en dat iedereen buiten zit aan het nazomeren. Daar ben ik nu echt eens jaloers van maar dit had ik moeten weten voordat ik mijn baggage nam en naar hier kwam.

Wat heb ik hier al allemaal gedaan in Polen?

De eerste dagen heb ik mij hier geen seconde verveeld! Ik heb met mijn vrienden het palace of culturalne bezocht, en alle andere bezienswaardigheden hier in warsaw polen.


• De metro is hier zot
• De trams zijn hier super snel
• En mensen nemen voor de binnenstad een trein..


De wereld van een grootstad ziet er hier wel anders uit. Bekijk hier een voorbeeld van de plattegrond van de stad warsaw.
De laatste dagen heb ik mij hier wat verveeld, maar ik had gelukkig mijn gitaar meegenomen met de bus. Gitaarspelen is een leuke bezighouding en vooral als je de perfecte gitaarlessen bezit. Ik heb dan online gezocht naar de beste gitaarlessen en op de volgende website terechtgekomen. Hier heb ik echt veel door geleerd en sneller leren gitaar spelen.

Daarna heb ik ook nog geleerd over Wordpess.. samen hebben we met mijn poolse vrienden een nieuwe website gemaakt.

Vodka heb ik hier ook leren drinken, in belgie hebben we maar 1 soort met een smaakje, maar hier is dit heel anders. Hier hebben ze verschillende soorten met verschillende smaken waarvan ik nog nooit had gehoord. De beste van al was de ene met frambozen of krieken, die zijn zo heerlijk dat ik er van zou kunnen dromen. Je weet wel zoals in die reclame, echt lekker. Ja echt lekker zijn die. Soms geven ze hier ook een augurk en dan moet ik samen met mijn shot opdrinken. Bah, ik eet dat niet graag, maar alles wat ze me hier geven van drank raak ik aan. Ik ben een echte belg en ik geef niet makkelijk op.

COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Tot: 0.083s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0401s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb