Hjem til sommeren

July 19th 2014
Published: June 22nd 2017

Geo: 59.9138, 10.7387

Alt det gode har sin ende...  pakking av koffert og frokost, sjekking ut av hotell - ble hentet av vår drosjevenn.  Vi dro innom markedet for å kjøpe med gaver og suvernier hjem.  Her var det vanskelig å velge - mange boder og mange som ville selge stort sett de samme tingene. Det var bare å finne en som hadde OK ting - prute litt og gå derfra.  Ble kjørt til flyplass og starte på den laaaange reisen hjem.  Beregnet til å være hjemme om ca 23 timer - hvorav 3 flyøkter med 15 timer i ren flytid.Vi ankom Gardermoen lørdag morgen - kofferten til Helge var blitt borte underveis - den er etterlyst og dukker sikkert opp etterhvert.

Afrikaturen har vært en drømmereise fra første til siste dag - Vi har så mange inntrykk, opplevelser og vakre minner i hode - så det vil ta tid å fordøye alt dette.

Håper å reise tilbake en gang - anbefaler alle andre å gjøre det samme...

Tot: 0.043s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0256s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 3; ; mem: 1mb