NORWEGIA: Norway wita!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Trøndelag » Stjørdal
July 17th 2008
Published: October 12th 2008
Edit Blog Post

Dojechalam do Norway😊 Mam sie swietnie i nie moge uwierzyc ze znow tu jestem!!! Niby nic nie mialam ogarnietego ale Bogi jak zwykle nie zawiodly i siedze wlasnie otoczona sukniami slubnymi wiszacymi nad moja glowa i pisze do Was. Jestem bardzo oszolomiona bo wlasnie zoladek dal mi znac, ze nadchodzi pora obiadowa, a gdy moj wzrok padl na zegar okazalo sie ze jest 23:00!!😊 Urok bialych nocy😊 Co do Bogow to zgotowali mi znacznie wiecej niz szczesliwy (choc z perypetiami, bo cudem zdazylam sie przesiasc w Oslo. Samolot prawie odlecial mi sprzed nosa.) przelot i cudowne przyjecie. Bogowie laskawi postanowili dac mi troche wolnego i urzadzic wakacje zanim rzuce sie w wir pracy - jutro jade z nowo poznanymi znajomymi (tak,tak, wyladaowalam 2 godz temu i juz wszystko wiruje w zawrotnym tempie!!!😊 do ich domku letniego gdzies wysoko w gorach. Bede byczyc sie nad jeziorem, jesc jagody i maliny😊 Nie moge w to uwierzyc co sie wokol mnie dzieje😊 W ogole zaraz jade spac do jakiegos faceta, ktory kupil szkole, do ktorej chodzil jak byl maly. Stary drewniany budynek. A wlasciwie drewniana wieza. Ok, zbieramy sie. Rany,musze ochlonac!Nie moge wciaz w to uwierzyc, ze jeszcze pare godzin temu sciakalam na Balichach Babcie Marysie!



Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

Uroki bialych nocyUroki bialych nocy
Uroki bialych nocy

1.30 a slonce nadal wysoko:-)


Tot: 0.165s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.1195s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb