Flyet går 5. september fra Oslo - Gardermoen


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Northern Norway » Tromsø
July 29th 2005
Published: July 29th 2005
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Hjemme i Tromsø

Her sitter jeg på Fjellheim Bibelskole og skriver, og det er jo ingenting spennende.

I begynnelsen av september 2005 reiser jeg til Israel. Jeg har fått boplass i tre uker på et kristent ungdomsherberge som heter Beit Skandinavia i Haifa, og jeg blir der helt til jeg får leid en leilighet eller et rom en annen plass. I sekken har jeg bøkerne til Medisin Grunnfag, og hvis jeg er litt flink å lese, kan jeg ta eksamen i Tromsø i desember. Den første uka blir det i alle fall kun solings og badings i Middelhavet, og besøk i en menighet i Haifa som heter Beit Eliahu - som støttes av Norsk Israelsmisjon. Nå gleder jeg meg veldig, og her vil det komme oppdateringer og bilder etter hvert - så følg med!

Hilsen Kristian


Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0536s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb