Bare 34 dager til jeg drar!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Northern Norway » Stokmarknes
December 21st 2005
Published: December 21st 2005
Edit Blog Post

Hei jeg heter Mari Lise, og for de som er ukjente for meg og skulle komme over denne bloggen så er jeg altså 19, snart 20 år og bor i Hadsel i Vesterålen.
Det er altså bare litt over en måned til jeg reiser til Australia og videre til New Zealand. Derfor denne bloggen som antakeligvis blir å fungere som en slags dagbok:P

Billetten er betalt og visum er bestilt, alt ser ut til å ordne seg!😊 Har absolutt ikke gått opp for meg enda, men kanskje når jeg får billetten i posten om en ukes tid..? Det blir en fin julepresang!

Her bor jeg!
http://www.travelblog.org/gmaps/map_w1.html



Advertisement



24th January 2006

heeeeeeeei snuppa:D ha en driiiiiiiiiit fin reise...kos dæ kjæmpe mye..og ikkje gløm å ta me dæ no t mæ :P en baby kenguru kansje? hihi

Tot: 0.083s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb