NORWEGIA: Imienieny


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Savalen
November 23rd 2008
Published: December 26th 2008
Edit Blog Post

U mnie zima jak sie ma. Dzis mam imieniny i postanowilam je sobie fajnie zorganizowac. Zaprzeglam konika, powiesilam dzownek u uprzezy i pojechalam na 2 godzinna wycieczke, zawinieta w reniferze skory:-) Po drodze spotkalam mysliwych, ktorzy mi pstrykneli fotki:-) Mialam tez burze sniegowa. Zasypalo mnie calkowicie! Drzwi wejsciowe zasypane byly do samej gory. Na fotach widac dokad snieg siegal jeszcze dzis rano (zanim zostalam odsniezona z zwenatrz). Na niewiele sie to zdalo bo zaraz i tak znow zasniezylo i juz mam drzwi znow do polowy zasypane (foty). Teraz jest wiec sniegu tylko po pas i tylko -15😊



Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



26th December 2008

Elegantko!
Jaka pyszna sanna! A byBo "dzyD dzyD dzyD..."? Nie moge sie dopatrzec zdjec z ubocza... Czekamy z Kubusiem~!
31st December 2008

U cioci na imieninach
Ale zabawa na tych imieninach - u[miech konia mówi wszystko. Przy odrobinie wyobrazni mo|na usBysze "szuuu" robione przez sanie i "dzyDdzyD" dzwonka.
7th January 2009

all your blogs have such interesting photos - so different to where we are from.

Tot: 0.041s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0174s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb