NORWEGIA: Savalen Hestesenter. Nieopodal raju


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Savalen
September 6th 2008
Published: October 12th 2008
Edit Blog Post

Jak wiekszosc z Was wie, niedwano sie obronilam i ruszylam w swiat. Przed wyjazdem towarzyszyly mi mieszane uczucia - z jednej strony poczucie niesamowitej wolnosci - skonczona edukacja, caly swiat stojacy otworem, a z drugiej, pelno pytan i watpliwosci... Co bede robic?Gdzie bede mieszkac? Co mnie spotka? Co, jezeli zatrace sie w podrozach i nie bede potrafila nigdzie osiasc? Co, jezeli bede caly czas tyrac tu i owdzie przy dorywczych pracach i obudze sie z reka w nocniku w wieku 30paru lat..??? itd,itd. Najsilniejsze jednak bylo przeczucie, ze jak zawsze wszytko (z moja mala pomoca) samo sie ulozy. Tak tez sie stalo:-) Od poltora miesiaca jestem w Norwegii. Troche sie poszlajalam. Bylam tokarzem,dekarzem, zbieralam truskawki, kurki, smieci po festiwalu, a nawet mialam fuche jako Kopciuszek. Ostatecznie jednak, kiedy gotowa bylam doic krowy na farmie, 2 tyg. temu anioly zaprowadzily mnie do raju:-))) Przesylam link do stajni, w ktorej zostalam zatrudniona.Wejdzcie na gorze w galerie a oczom Waszym ukaza sie widoki, ktore podziwiam kazdego dnia:-) Jestem w raju i wciaz nie moge uwierzyc. Podpisalam mowe na pol roku. Zakwateroanie mam za free, oplacony kurs norweskiego, sluzbowa komore,wkrotce bede miec tez auto:-) Urzadzilam sie prawie jak koledzy co w korporacjach tyraja. Jak widac przy konskich bobach tez mozna sie jakos ustawic:-)) Poki co obowiazkow mam sporo bo smigam codzien od 9-13.45 na Norweski a potem trenuje konie. W weekendy mamy sporo klientow, ktorych przewaznie zabieramy na lesne sciezki lub w gory. Zapraszam na strone mojej stajni: www.hestesenter.no




Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



13th January 2011

praca i raj
Witam.w polsce też można znaleść się w raju Mieszkam na jurze, koło mnie pustynia,jeziora jaskinie,zamki kilka lat zwiedzania,Ale praca w norwegi by mi się przydała żeby tutaj utrzymać ten raj.Uczę sie angielskiego zapraszam na moją strone.Jestem instruktorem,zawodnikiem pzj,trenerem i jestem dobry, zapraszam na moją strone www.agrorelax.net pozdrawiam i czekam na odpowiedz

Tot: 0.08s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0353s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb