Aftellen is begonnen!


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Province of Groningen » Aduard
February 3rd 2015
Published: February 3rd 2015
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Van Nederland naar Zuid Afrika

Een beste reis van hemelsbreed 9794,58 km!

En dan is het al bijna zover! Vrijdag vertrek ik naar Zuid Afrika!

Ik vlieg samen met 3 andere meiden, Sharon, Naomi en Lara, dat komt wel goed qua gezelligheid dus. Al komt het nu allemaal wel erg dichtbij!

Nog met een aantal mensen afspreken en even gezellig bijpraten, wel gek om iedereen 5 maanden niet te zien! Toch heb ik er ook heel veel zin in, want het is een super mooi land en er is hartstikke veel te doen! In Zuid- Afrika ga ik dus mijn minoren doen in Entrepreneurship, Ondernemerschap en verblijf ik op de campus van Stenden in Port Alfred, langs de Oostkust. Tijdens de weekenden en in de vakantie gaan we waarschijnlijk een heel aantal tripjes maken naar mooie plekken.

Via deze blog ga ik jullie daar dan ook van op de hoogte houden met foto's en alles erbij was het idee.



Zo ziet de planning er tot nu toe uit:



6 Februari : Vertrekken vanuit Nederland richting Zuid Afrika

7 Februari: Aankomst in Zuid Afrika, eerst in Johannesburg, dan nog een vlucht naar Port Elizabeth om vanuit hier nog met een busje naar de campus te worden gereden en uiteindelijk aan te komen in Port Alfred.



7 Februari - 4 Juli : Verblijf op de campus in Port Alfred met hopelijk veel tripjes naar geweldige plekken.



4 Juli: Vertrek vanuit Port Alfred richting het vliegveld en richting huis, Nederland.

5 Juli: Aankomst op Schiphol in Nederland.





Als ik in Zuid Afrika ben zal ik weer een blog schrijven.

Advertisement



Tot: 0.099s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0646s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb