Vertrek


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
July 12th 2017
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Hey hey,
Vandaag was dan echt de grote dag aangebroken. Na maanden van plannen en donaties inzamelen ( bedankt iedereen die gedoneerd heeft!) is het dan eindelijk zo ver. Laatste check voor de koffers en we waren onderweg naar Schiphol. Daar eenmaal aangekomen was het nog een hele klus om een parkeerplaats te vinden, na ongeveer een half uur hadden we een plekje gevonden.

Eenmaal op Schiphol aangekomen was de bagage zo ingecheckt. Ik had geluk dat het niet zo druk was op Schiphol deze keer. We zijn even wat gaan drinken, vliegtuigen spotten en toen was het al tijd om naar de gate te gaan. Afscheid nemen was even moeilijk, maar over een maandje ben ik weer terug met heel veel verhalen om te vertellen. ik vond het heel lief dat jullie kwamen uitzwaaien Mayte, Eline, Floor, Danique en natuurlijk ook oma, tante Rita en last but not least mama! Ik ga jullie missen (Roxan, Ronald en de rest van de familie natuurlijk ook!). Nu is het tijd voor mij om te gaan boarden, see you in a month!!!

-Dzifa Akakpo


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



19th July 2017

Top!
Het was een leuke middag samen met je vriendinnen op Schiphol!

Tot: 0.078s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0525s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb