Bijna weg


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
August 11th 2004
Published: August 11th 2004
Edit Blog Post

Bijna alle spullen zijn gepakt. Vanavond met z'n allen nog ff chinezen. En dan vannacht naar Schiphol. Ik vlieg via Londen naar JFK in New York en daar kom ik dan om 11:40 aan, dus dan heb ik nog steeds de hele dag voor me. Dan moet ik een hotel zoeken en misschien heb ik nog wat tijd over om 'n beetje rond te kijken.

En voor vrijdag heb ik al afgesproken met Floor. Die is daar nu al en gaat zaterdag door naar Montreal. Als het goed is gaan we dan vrijdag een busrit door Manhattan doen. Lijkt me erg leuk.

En daarna staan de plannen nog helemaal open. Dus ik laat jullie wel weer weten hoe het verder gegaan is.


Advertisement



11th August 2004

Goeie reis
Gertjan, ik hoop dat je een goede reis hebt (gehad). Have fun. Arno

Tot: 0.062s; Tpl: 0.007s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb