De voorbereiding


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Brabant
October 26th 2010
Published: October 26th 2010
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

De Reis naar yangshuo


Ik heb besloten om 2 weken een tai chi training in China te gaan volgen. Waarom zou je de kennis en opleiding niet bij de bron gaan halen, niet waar. Ik weet zeker dat het een enorme aanvulling gaat worden aan mijn huidige kennis en ervaring met Tai Chi en daarmee de lessen die ik geef meer meer diepgang en kwaliteit kan geven.

De voorbereidingen zijn al aardig gevorderd. Ik vertrek over 2 weken, op 9 november 2010.
Vluchten zijn geboekt en de Tai Chi school in Yangshuo is zo aardig om een taxi te regelen om mij op te komen halen in Guilin. Nu alleen mijn visum nog. Dat is, naar vermeld, onderweg, dus dat zal wel goed komen.

Het begint al aardig te kriebelen en ik heb er enorm veel zit in. Het zal wel een lange reis worden. Ik vlieg van Amsterdam via London naar Hong Kong met BA en vervolgens met China Southern van Hong Kong naar GUILIN.
Guilin ligt ongeveer 700 km noordelijk van HongKong in de provincie GUANGXI. Vanaf GUILIN airport is het nog 65 km met de taxi naar YANGSHUO.



Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb