Aftellen!!


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Brabant » Eindhoven
August 28th 2007
Published: August 28th 2007
Edit Blog Post

Lieve vrienden, vriendinnen, familie en iedereen die zich niet niet onder een van deze noemers thuis voelt,

Aangezien het nog slechts 2 nachtjes slapen is voordat ik naar de andere kant van de wereld vertrek en dus spoedig mijn vertrouwde vriendjes en vriendinnetjes moet gaan inruilen voor kangoeroes, wallabies en enkele aboriginals... dacht ik bij mezelf: het wordt tijd voor een site waardoor ik jullie toch een klein beetje mee kan nemen op al mijn avonturen! (en tegenwoordig sta je er helemaal naast als je tijdens je reis niet zo'n ontzettende blog bijhoudt... dus ik wil me in deze zeker niet laten kennen..)

Donderdagochtend begint het grote avontuur dus.. om kwart voor tien 's ochtends verterkt mijn vliegtuig vanaf schiphol en na een kleine 24 uur te hebben genoten van alle on board services (lees alcoholische versnaperingen) van de vrienden van Quantas zal ik in Sydney arriveren (local time 19.00 h, 31 augustus). Hierna zal ik mijn reis vervolgen door na een nachtje in Sydney te hebben geslapen, weer de trein in te stappen en me op te maken voor een 17 uur durende railjourney naar Broken Hill.. ja, jullie lezen het goed: ZEVENTIEN.. ben dus niet voor de grap een komma vergeten!
If all goes well, en ik dus m'n tickets niet vergeet of door mijn waarschijnlijk gigantische jetlag in Broken Hill vergeet uit te stappen en ergens aan de westkust van Australie wakker word, ben ik zaterdagavond op de plaats van bestemming! Kan ik nog fijn een dagje acclimatiseren voordat ik maandagochtend 9 AM sharp in het ziekenhuis verwacht word..

Voor iedereen die nog niet vertrouwd is met het principe van deze travelblog.. je kunt jezelf aanmelden (klik op subscribe ergens op deze blog) zodat je automatisch gestalkt wordt met een mailtje wanneer er weer een nieuwe update te bewonderen is!

that's it for now.. ga nu de laatste dagen hier in eindhoven genieten van mijn australiekriebels!

dikke knuffel,

Kiem




Advertisement



28th August 2007

lief broertje!!!
Allemaal leuk en aardig maar waar is het lieve broertje gebleven!!!!
28th August 2007

nog maar 2 daagjes...
Hey Kimmie! Vette foto!! Heel grappig! Vond de bbq heel gezellig en lekker! en alvast nogmaals een goede reis! Relaxed zo'n blog, nog nooit van gehoord maar kan zo wel helemaal up to date blijven! Geniet nog van je allerlaatste dagje nederland morgen!! Kus, Gitte
31st August 2007

Volgens mij heb ik nu door hoe ik een berichtje op deze nieuwe site moet achterlaten (ben toch nog steeds meer van het oude vertrouwde 'waar ben jij.nu').... Als het goed is moet je nu over 20 minuten aankomen in Sydney (het is hier bijna 11 uur namelijk...) Ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben daar! Geniet! xx
1st September 2007

hallo
Hallo lieve kim!! vind het principe van een blog nog een beetje ingewikkeld maar komt vast goed.. maarrr hoe is je reis gegaan?? zal wel doodop zijn.. ben benieuwd naar je eerste indrukken!! laat maar snel iets van je horen!! geniet ervan! dikke kus!

Tot: 0.112s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 59; dbt: 0.0588s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb