Oletame, et 8-9 päev ehk 23. ja 24. juuni


Advertisement
Malta's flag
Europe » Malta » Malta
June 24th 2008
Published: June 24th 2008
Edit Blog Post

Samal ajal, kui teie (kui nüüd Ivor väljendit kasutada, siis) talumatsid õlle libistasite ja vihmasaju eest tuppa põgenedes lõkkest unistasite, oli meil siin keskmiselt umbes 32 kraadi sooja, väike Vahemereke, öötöö ja palju aega teha mittemidagi.
Eile oli 22.juuni. Mul pole hetkel õrna aimugi, mis nädalapäev see olla võis. Pakuks midagi pühapäeva-esmaspäeva kanti. Duudas, mul on alati kuupäevade osas ju kõik selge. Oota, midahekki. Praegu on kell juba üle 12 ja kuupäev on vahetunud. Ahjaaaa, meil on tegemist siiski 23-24 juuniga. Minu sügavad vabandused. Muudan pealkirja ära. Okei.. nii, ma loodan,et nüüd on kõik oolrait. Praegu igatahes olen üksi kodus. Kell on juba 0:10 ja kolmapäev on saabunud. Aga meie jaoks alles teisipäev algab praktiliselt. Kris nimelt läks umbes tund aega tagasi tööle ja mina siin ka sülitan lakke, sest mul on esimene vaba õhtu (hellljeeees!!) ja plaan on see, et lähen ikkagi Fuegosse (meie kodubaari) külla Krisile ja sellega põgenen ka meie korteriomanik Emili eest, kellel ei tundu elu olevat. Ta lõpetab töö kell1 ja enne seda peab minu hais ka siit korterist kadunud olema, et ta ei saaks mind kuhugi tirida. Eiei, meil on oma plaan Krisiga. Hollandlased seonduvad plaaniga peamiselt. Jajaa, kaks venda Hollandist, kes on nädal aega järjest baaris käinud ja nad jäid meile algusest peale meelde. Kris üleeile ootas mind tööl ja siis nad said seal tuttavaks ka. Toredad poisid on. Nende isa suri ära ja Maltal on nad sellepärast, et tõid oma ema siia meelt lahutama. Vägaväga armas ju! Igatahes jah. Nad lähevad ülehomme juba ära ja siis täna veidi äkki tsillime. Kes teab. Aajaa, see oli naljakas, et nemad on omavahel vennad, aga nad pidasid meid õdedeks. Jep. Ja siis eile peale tööd olime veel seal ja siis seisime mina, Kris ja üks see hollandlane baarileti juures ja siis üks Dubai vend pidas meid kõiki vendadeks-õdedeks. No ma ei tea, mis värk sellega oli, aga okei. Ja siis pidime lõpuks seda Dubai tüüpi veel ootama enne äraminekut. Ta läks korraks vetsu ja rohkem me teda ei näinud. Nii oli. Tööl juhtub ikka igasugu asju. Väga tsill töö on. Isegi kuuest magamasaamisega oleme harjunud. Aga nalja saab ja suhelda saab ja jooke saab teha ja niisama saab olla. Ülihea tegelikult, et kogu see restoranivärk ära jäi ja me Fuego otsa sattusime, ülihea!
Aga nüüd sellest ka, et päeval laseme oma tavalist rutiini. Kuigi nüüd tuli rutiini uus punkt. Nimelt enne randa minekut käime läbi ühest Itaalia jäätisekohvikust ja ostame räigelt suured jäätised ja imeme neid kuni randa jõuame ja siis teeme schwimmenit ja lähme poest läbi ja tuleme koju magama. Aga muidu on kõik suht sama vist küll. Ma ei mäleta ka enam üldse. Päevad lihtsalt lebotame mööda põhiliselt. Või mittemidagi tegemise peale läheb nii palju aega, et mingeid reaalseid asju ei jõuagi teha. Ja samas pole vaja ka, sest me oleme Maltal ja meil on elu ilus praegu! Kurrrrjam, sääsk sõi mind jala pealt. Peaks minema ka hakkama vist. Kris lubas tasuta tekiila anda (tervitus lapsevanematele, just seda me tulimegi Maltale tegema, hahha. kaasneb tööga. tegelt mitte, nali onju. me rabame nagu loomad. no see selleks) ja siis vaatame edasi, mis eluke toob.
Nii armas oli eile Enelylt kiri saada ja Kairiin, sulle edastan praegu personaalse teate. St seesama, mis ma sulle msnis ütlesin, et tuhhtuhhtuhh. Nii on. Ja nunnu, et kõik uurivad, et kuidas läheb ja veel nunnum, et teil seal 20 kraadi vähem on ja päikesest võite unistada. Aajaa, Merkale võite öelda, et see ei ole eriti nunnu, kuidas ta neverever msnis ei ole. Ma saadan talle kapid peale, kui ma temaga varsti rääkida ei saa. Kuuled, Saareste, hoia alt, onju!! Ja lahe oli Maija journalist lugeda, et ta meie blogi loeb ja blogikommentaarid on nii toredad ja Mattiasega sain ka msnis rääkida, lahe, ta on ikka ulmeline. Ahjaaa, Karule pange ka üks tou minu poolt, kui teda katsuma juhtute. Ja üldiselt, ma lähen nüüd Malta ööelu nautima.
Helljees. (pilte tuleb homme vist. noh, see on plaan vähemasti)
Päikest!
Liis

Advertisement



Tot: 0.094s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0492s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb