Caffee Americano en cocacola light picolo


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Tuscany » Florence
September 11th 2006
Published: September 11th 2006
Edit Blog Post

Hallo allemaal!!!


EINDELIJK een internetcafeetje gevonden en ook even de tijd om te loggen! Er is zoveel te zien iedere keer dat we nauwelijks aan internetten toekomen! Maar opzich een goed teken natuurlijk.

Waar waren we gebleven... Twee keer naar Rimini geweest met de bus. Shoppen, aan het strandliggen, beetje beachballen op het strand, en nog meer shoppen (Jacinta uiteraard)... Hahahahaha... Ze komt de ene 'aanbieding' na de andere tegen!!! Maar opzich is alles wel goedkoop hoor! Ze heeft volgens mij al drie nieuwe garderobes bij elkaar zo stiekum aan!

Quote Jacinta:
Na de hele dag op het strand gerommeld te hebben en met veel irritatie naar de snelwandelende mensen langs de kust gekeken te hebben, ben ik meteen op jacht gegaan naar iets van beachball: snel gevonden gelukkig :-) Na een half uurtje Ramon alle hoeken (uhmmmmmmmmmmm, golven ) van de zee te hebben laten zien, was hij kapot, verbrand en ik enigszins voldaan :-)

Okay... Even het toetsenbord bij Jacinta weggetrokken... Vanaf nu geen rijmelarij van lik me vestje meer 😊

Na Gabbice Mare stond er dat we vroeg op pad moesten om van de mooie rit naar het voglende hotel te kunnen genieten. Wat opzich maar 240 km was... Koekie dus, en lekker laat op weg...

NOT!!!!!

8 uur (zegge: ACHT UUR) hebben we er over gedaan. ALLEEN maar haarspeldbochten. We waren KAPOT :-))))

Nu: Montecatini Terme... VEEL touristischer dan gedacht. VEEL nederlanders. Echt niet normaal.

Mooi hotel, vette auto's, dure kleren, en ongelooflijk veel patsers (JJ: lekkerrrrrrrrrrrrrr) -yeah right- :-) en patserinnen op straat....

Met trein naar Florence geweest... Weten wij veel dat dat hetzelfde is als Firenze... En maar denken dat we moesten overstappen :-)

Vandaag naar Pisa en Lucca geweest. Ook nog even naar de LidL (=supermarkt) tussendoor... Haahahahaha....

En morgen weer op pad naar het laatste hotel in Italie. Dit wordt wederom een kustplaats....(JJ: rematch beachball, mannetje??)

Minder: Vanacht hebben ze mijn kentekenplaat van mijn auto willen stelen. Hing op half elf. Nu enigszins gefixed met een touwtje... Was nog wel een bewaakt terrein wat bij het hotel hoort...

Nu hebben we echt honger hoor, dus: tot laterrrrr....

PS Iedereen uiteraard bedankt voor de leuke berichtjes etc!!!!!
p.s. (JJ) @ Elisa: we halen idd iedereen in en dat blijven we nog wel even doen hoor, als je het tempo van de lokale bevolking ziet :-) moet ook wel zeggen dat het overdag behoorlijk warm is en je dan ook niet hard WILT lopen.

@ collega s NFI: veel plezier op het dagje uit, drink er 1 voo mij :-)
@ Marjon: dat kookfestijn gaat er zeker komen, toch? Italiaans eten is heerlijk, maar ik begin nu toch wel een beetje het Aziatische eten te missen.
@Magda: Morgen hopen we een cache te doen!!!!
@Allemaal: tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrs

PS Ramon: betreffende het looptempo: DAAROM heb ik dus blaren op mijn kleine teen, zo groot als de teen zelf!!! Heb medelij met miiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjj!!!!





Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement



11th September 2006

Ziet er wederom heel mooi uit. En ik maar buffelen in Nederland :-(. Trouwens Ramon, kan het zijn, dat ik dat blauwe korte broekje nu al een paar jaar voorbij zie komen?
11th September 2006

Hey vakantiegangers!
Het ziet er naar uit dat jullie het goed naar je zin hebben in Italie. Leuk om op deze manier op de hoogte gehouden te worden! Al weer op naar het laatste Italiaanse hotel? Wat gaat de tijd snel he! Geniet er van! Groetjes, Linda
12th September 2006

Leuk om jullie vakantie'dagboek' mee te kunnen lezen. Ik bereid me er alvast geestelijk op voor dat Jacinta natuurlijk onweis bruin is straks. (en ik niet:( snif). Enne Jacinta: wij zijn nog niet verhuist. later.
12th September 2006

Kan dit?????
Hey vakantie gangers!! Leuk zo al jullie verhaaltjes te lezen van de gebeurtenissen die er plaats vinden!! Maar opeens met het bekijken van de foto´s kom ik iets HEEEEEEEEEEEEEEELLLLLL vreemds tegen!!!!! Die foto waar jouw auto geparkeerd staat naast een lancia met nederlands kenteken. Na deze eens goedbekeken te hebben weet ik voor 95% zeker dat dit de lancia is van me collaga (Ernst) die stom toevallig op dit moment in italie met de auto op vakantie is!!! Dit kan toch niet????????? Het kenteken weet ik bijna zeker want ik zie dit iedere dag!!! Enfin: Maar leuk te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. Wij zijn op dit moment op Gran Canaria war na onze ervaringen de afgelopen jaren het nog NOOIT ZO heet is geweest!!! Niet normaal!! FF voor Ramon de aantal blikjes in de bus in florida die we dronken halen het lang niet bij de blikjes en flesjes water die we hier drinken!! :-))))))))))))))) Nou maar weer ff genoeg verteld ik ga ff een blikkie halen :-)))))) Hahaha en nog ff een duikkie in de pool nemen..... Veel plezier verder en tot latersssssssssssssssssssssssssssssssss
12th September 2006

Sterke vent
CIAAAAOOOOOUUUUUUU!!!! het is hier een gekkenhuis! zullen we even ruilen? Elheu noemt mij een schreeuwlelijk! Gewoon omdat ik een reminder in lettergrootte 16 ofzo stuurde...gek hè? Hé sterk zeg die foto waar je in je eentje de Pisa tegenhoudt! Altijd geweten dat je dát zou kunnen....:-)) Verder zijn het erg ontspannen foto's!! Leuk! beetje shoppen, beetje eten, beetje zitten en weer een beetje shoppen. Kortom jullie zijn bekaf als je terug in NL bent. Morgen drama vanwege omdat afscheid van Magda.....op de valreep sloopt ze de printer bijna nog even en gaat opeens lopen opruimen! :-) (ik weet dat ze ook comments schrijft in jullie weblog, dus kan het wel zeggen:-)))) haha!
12th September 2006

nog vergeten
....nog vergeten: heel veel smullen van die Italianen Jacinta (Ramon even ogen dicht, zelfs met die Gel-look-a-like kom je er niet....). Veel plezier samen!
12th September 2006

verdacht
nog eentje dan: verdacht....wat doet dat kinderzitje bij jullie ontbijt???? stille hint? verkapte oefening? hmmmmmm...hier moet je maar wat meer over vertellen!

Tot: 0.311s; Tpl: 0.016s; cc: 13; qc: 67; dbt: 0.0829s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb