"I stood by your Atlantic Sea and sang a song for Ireland..."

Europe » Ireland » County Mayo » Newport
May 5th 2012
Published: May 5th 2012

"In Dublin's fair city, where the girls are so pretty...." Een mooiere start van een wandelvakantie dan Dublin bestaat er bijna niet. Zo'n heerlijke stad om weer te zijn. Vanaf hier bracht de trein ons naar Westport met uitzicht op pelgrimsberg Croagh Patrick. Het was inmiddels vier uur 's middags en we wilden nog een stukje wandelen, voordat we ergens een overnachtingsplek zouden vind... Read Full Entry

Photos are below

7th May 2012

dus weer op pad tijdens Koninginnedag. heel gaaf allemaal. leuk verslag weer en fijn dat jullie een mooi weekje hebben gehad. groetjes, inge
10th May 2012

Ierland, mijn droomland
Wat een heerlijk reisverslag. Staat nog bovenaan mijn lijstje: ooit een keer een wandelvakantie in Ierland. Ik ben er al een paar keer geweest en ik vind het een heerlijk land. Zo te lezen hebben jullie ook genoten van jullie verblijf daar. Leuk! En mooie foto's.
16th May 2012

Hoe je het westen ook bereikt
Leuk pad gevonden langs historische plaatsen (ruines) in een landschap alleen voor jullie dus. Fijn dat er dan toch nog een nederlandse hub is te vinden Klasse Op naar de volgende uitdaging
28th May 2012

Zie alweer dat jullie je goed vermaakt hebben! ziet er zeker mooi uit de natuur daar.....wie weet kom ik er ook nog es maar eerst weer naar Norge!

Tot: 0.114s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0727s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb