Takaisin pääkaupunkiin

Europe » Ireland » County Dublin » Dublin
September 23rd 2008
Published: September 25th 2008

Ajoimme sitten Dubliniin suuremmin pysähtymättä. Parista paikasta yritettiin ostaa olutta ja viimeisestä Markku viimein osti pullon punaviiniä, kun olutta ei ollut sielläkään. Loppupää matkaa oli moottoritietä, jossa matka sujui joutuisasti.

Dublinin ohikulkutiellä liikenne puuroutui välillä täysin. Kävimme katsomassa minne auto vietäisiin seuraavana aamuna lentokentällä ja ajoimme majapaikkaan, joka oli lentokentän ja keskustan puolivälissä. Majapaikan tietokoneella Markun lipun tulostaminen onnistui viimein lukuisten yritysten jälkeen. Pia ei halunnut enää lähteä käymään keskustassa bussilla, joten kävimme lähibaarissa oluella ja ostimme huoneeseen juomaa ja mäkkärissä iltapalaa.

Kello herätti aamulla viideltä. Aamupala oli jääkaapissa odottamassa. Kuudelta lähdettiin lentokentälle ja matka sujui nopeasti. Koneeseen ehdittiin hyvissä ajoin.

Tot: 0.094s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.07s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb