Turul insulei Lefkada

Europe » Greece » Ionian Islands » Lefkada
September 16th 2017
Published: February 19th 2018

A treia oara in Grecia, de data asta pe insula Lefkada legata de continent printr-un pod(et) mai exact o punte metalica cu un peisaj superb de delta, pasari deosebite.

Prima cazare a fost la Villa Belles, o locatie linistita, cu un peisaj rustic al satului Akritochori, vedere panoramica la magnificul lac Kerkini, situata la poalele muntilor Belles. Camera a avut aer conditionat, tv model vechi, micut, minibar, wifi, destul de micuta, pt ca te incalzeai pe parcursul noptii si aerul era plasat inadecvat in dreptul patului incat nu puteai adormi cu el dat drumul. Camera era situata la mansarda, cu tavan inclinat si lumina micuta care te deranja dimineata cand rasarea soarele, dar pentru o noapte in drumul nostru spre Lefkada a fost perfecta. Am avut inclus si un mic dejun. Un alt punct important o constituie parcarea privata gratuita din plin. pret 44euro.

A doua cazare a fost a hotelul Olive Tree, in satul pitoresc Agios Nikitas, situat la un minut pe jos de plaja. Este un hotel frumos, curat cu terasa pt mic dejun sau servit bere. Fiecare camera este dotata cu TV, wifi, baie privata si cu un balcon cu o superba vedere la Marea Ionica. Acest hotel se afla la 3,5 km de plaja kathisma, o plaja renumita pt salbaticia ei a carei acces se face fie cu barca la 6 euro, fie pe jos dar obositor la urcarea dealului. Am stat 3 nopti.

A treia cazare a fost in satul Nei Pori, hotel Afroditi, 2 nopti=110 euro. Hotel imens, cu piscina in aer liber cu restaurant si snack bar, singurul inconvenient fiind vremea nefavorabila fiind finalul lui septembrie si sezonul se cam incheie in jur de 15 septembrie. Parcare gratuita din plin. Camera cu aer conditionat, tv plat, baie privata, wifi. Aceasta camera a fost perfecta pt urmarirea rasaritului dinbalcon fara sa mai fii nevoit sa te duci pe malul marii.

Tot: 0.11s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 52; dbt: 0.0635s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb