Le France !


Advertisement
France's flag
Europe » France » Île-de-France » Paris
October 21st 2008
Published: November 15th 2008
Edit Blog Post

21 październia 2008 roku podczas trwania roku szkolnego razem z francuską klasą moja klasa wybrała się na wyprawę do Paryża. Byłam w Francji juz chyba 5 raz, ale i tak nadal bardzo mi się podobało. Jak zawsze największą atrakcją Francji jest wieża Eiffla a do tego świeci się nocą. Podróż też była długgga, ale zawsze warto jest podróżować żeby odkrywać nowe miejsca, no albo żeby podziwiać na nowo już odkryte.

W Francji jedzenie jest zawsze bardzo dobre, poczynając od ulicznych kebabów a jadłam tam chyba najlepszego kebaba w życiu, do tego mają tam pyszne bułki paryskie a kończąc na jedzeniu w stołowkach to wszystko jest pyszne.

Przez te kilka dni zwiedziliśmy bardzo dużo od wieży Eiffla, poprzez Moulin Rouge, dzielnicę XX wieku, muzeum Louvr i wiele innych atrakcji. Wszystko bylo bardzo ładne, niepowtarzalne i miała swój klimat. Oczywiście przywiozłam fajne pamiątki z tych miejsc, ktore potem rozdalam.


Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb