Kohta kohti Indian ihmemaata

Europe » Finland » Uusimaa » Helsinki
October 6th 2007
Published: October 6th 2007

Hki-Mumbai-Goa

Hyvät ystävät, tästä alkaa yli viiden kuukauden stoori. Tänään lauantaina on viisi yötä lähtöön. Lentoliput on hanskassa ja muutenkin asiat varsin hyvällä mallilla. "Vittu mä tein sen" -rupee olee fiilikset! Tossa herätessä kun tajusin, et kohta sitä heräilläänki ihan toisilla seuduilla, tuli ajatus mieleen, et oonks mä aivan hullu?! Joo, kyl mä taidan olla vähän hullu, mut so what? Ku lähdetään, niin sit lähdetään. Paskaaks mä täälä kylmässä perslävessä teen. Vaikka eihän täälä nyt vielä niin kylmä ole. Aurinko paistelee hieman jostain pilvien raosta tälläkin hetkellä ja syksyn kellastamat puiden lehdet ovat ah, niin upeita visuaaleja aiheuttavia 😊 Mutta kohta ei ole lehtiä puissa, havupuissa niitä ei ole ikinä ollutkaan. Muuttolinnut, plus kaikki muut linnunaivoiset kaikkoavat lämpimämpiin maihin.

Juuh, eli lento lähtee torstaina klo kasin aikoihin illalla ja perillä Mumbaissa olen kuudelta aamulla paikallista aikaa. Mumbaista olis tarkoitus jatkaa lentsikalla suoraan Goalle, koska en viitsi mukavuudenhaluissani lähteä samantien junailemaan. Intian uuden viisumisäännöstön vuoksi pitää jossain vaiheessa reissua piipahtaa rajojen ulkopuolella, kenties Sri Lankassa, Nepalissa tai Pakistanissa. Paluulippu Mumbaista Suomeen on päivätty maaliskuun puoleenväliin.

Saavuttuani Goalle kulkeudun ilmeisesti alkuun jonnekin Anjunan alueelle ja varsin nopeasti olisi aikomus vuokrata oma tukikohta Anjuna-Vagator-Chapora-Arambol -seudulta. Tästä tukikohtasta olisi sitten hyvä suorittaa täsmäiskuja eripuolille Goaa ja Intiaa. Ainakin Karnatakan puolella Hampissa ja Gokarnassa tulee varmasti piipahdettua.

Ylläpidän tätä blogia varmaankin aika säännöllisesti. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Eiköhän tältä äijältä tarinaa irtoo. Kuvia olisi kanssa tarkoitus onnistua tähän liittämään. Toivottavasti onnistun.

Pieni flunssa riivaa. Saa luvan loppua ennen lähtöä.

Tässä salaisuus

Seuraavat tekstit kirjoitan Intiasta. Voikaa hyvin.

Tot: 0.084s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 51; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb