2 dage til afrejse.

Denmark's flag
Europe » Denmark
January 29th 2009
Published: January 29th 2009

Hej alle jer dejlige mennesker, der gider læse på vores nyligt oprettede blog..

Som de fleste ved har vi været ude og rejse sammen før, også i Asien. Vi havde dog ikke tiden dengang til at tage til Malaysia, men det har vi nu. I skal selvfølgelig ikke gå glip af muligheden for at følge med i vores denne gang, lidt kortere, men ikke desto mindre forhåbentlig ligeså spændende rejse.

Vi kan kort opridse, hvordan turen kommer til at forløbe. Den 1. februar tager vi tidligt om morgenen toget til Hamburg, hvorfra vores fly til Malaysia flyver fra. Årsagen til at vi gider tage til Hamburg er at det økonomisk er rigtig smart. Vi kan klart anbefale jer at se billetpriser fra Hamburg. ;-)

Tilbage til turen. Vi overnatter i Hamburg, hvor der selvfølgelig både skal ses VM-finalen i håndbold, forhåbentligvis med Danmark, samt NFL-finalen Superbowl.
Mandag den. 2 februar ca. kl. 15 flyver vi mod hovedstaden i Malaysia, Kuala Lumpur. På vejen mellemlander vi et par timer i Dubai, men eftersom det er netop Dubai har vi intet imod at bruge et par timer på at se denne fantastiske bys lufthavn, inden vi rejser videre.

Planerne, når vi engang når frem, for selve rundrejsen i Malaysia vil i kunne læse og se meget mere om.
Den 9. marts er det hjemad igen, efter ca. 5 ugers rejseri.

Det var alt for nu.
Hilsen Felix og Jonas

2nd February 2009

Hmm..
Hey.. Skal lige høre om det er mig der er dum, eller om det ikke er jer der skal tilføje os andre til at vi kan få en e-mail når I skriver noget? Kan ikke finde et sted hvor jeg kan melde mig.

Tot: 0.061s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0356s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb