Sidste forberedelser


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark
July 7th 2008
Published: July 3rd 2008
Edit Blog Post

FamilienFamilienFamilien

Gruppefoto
Så er der kun 5 dage til vi tager afsted...De sidste forberedelser er ved at være på plads. Ungerne har fået deres eget pas, som vi i sidste øjeblik fandt ud af at de skulle ha'. Da vi bookede rejsen var det godt nok at være skrevet ind i forældrenes pas, men i mellemtiden har Thailand ændret reglerne.
Flybilletterne er endelig kommet 100% på plads. Der var lidt bøvl med hjemrejsen, da vi skulle have mellemlandet i Düsseldorf og kun havde 40 min. til at skifte fly. Det er ikke nok da man skal være der min. 1 time før take-off (SAS har selvfølgelig ændret reglerne efter vi bookede vores tur...). Så løsningen blev at vi har fået ombooket hjemrejsen så vi rejser over München hjem, så vi når hjem samme dag.
Udturen bliver nok også lidt presset. Der har vi 1 time og 5 minutter i München til at nå vores næste fly. Så der skal ikke de store forsinkelser til før familien Henningsen skal til at springe nogle seriøse køer over til indcheckning, security osv. Nå men den tid den oplevelse 😊
Vi er så småt gået i gang med at pakke for at se om vi kan have en måneds forbrug af tøj, håndklæder, toiletsager, legesager, kameraer, opladere, USB kabler og diverse 1000 andre småting, i en kuffert + rygsæk + børnenes rygsække. Hvis ikke må vi revidere hvad der er nødvendigt at have med. Ellers må ungerne slæbe lidt mere 😊

NB: Vi har tilføjet jer alle til vores mailliste, så I får opdateringer automatisk undervejs. Hvis det ikke har interesse så er det bare at unsubscribe!

Advertisement



8th July 2008

rigtig god tur her fra os og vi glæder os til at høre mere..........
9th July 2008

Rigtig rigtig god rejse
I må ha' en rigtig god tur. Vi glæder os meget til at følge Jeres blog. Jeg tænkte lige: 1 mdr. væk og tøj til 5 pers. i én kuffert og én taske !!!!!! Det ville for mig være en kæmpe udfordring......
9th July 2008

Ryd op
Hej alle. Hvad med at ryde op på terreassen inden i tager et billede og sætter det på nettet :-) Kan i have en rigtig god tur og pas nu godt på hinenden. Jeg glæder mig til at følge jer rundt på denne for mig meget spændende rute.
9th July 2008

Kan I fem nu ha´en fantastisk og ikke mindst spændende rejse.vi glæder os meget til at følge med i Jeres bedrifter..!! Pas på buddaerne og de vilde sørøvere ude på øerne og køb lidt Gucci tasker med hjem til os alle, ti hi... Knus med på vejen fra os og pøj pøj m mellemlandingen i München $o;
15th July 2008

God tur!
Hej alle sammen, Jeg bliver helt glad når jeg ser billedet på terrassen, i ser virkelig dejlige ud. Håber i får en fantastisk tur og i får de varmeste hilsner fra familien i Virum J PS. vi glæder os til at se billeder nå i kommer hjem.

Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 29; dbt: 0.0267s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb