Første post


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark
August 8th 2007
Published: August 8th 2007
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Rejsen til Goiânia


Skrevet af: Ruben Simonsen

Tjaeh, jeg har så påtaget mig ansvaret for at lave en blog, så folk hjemme i danmark kan følge med i hvad der foregår i brasilien.

Jeg er sikker på hele teamet glæder sig rigtig meget, og jeg er da også selv spændt på at skulle opleve en hel masse.
Hvis i nu sidder derhjemme og ønsker at i kunne hjælpe, vil jeg bare tilføje, at bøn er et fantastisk redskab, så forbøn vil bare være enormt dejligt.

Jeg har en travl dag foran mig, men mere info om selve turen vil følge senere (i aften eller i morgen)

Advertisement



Tot: 0.097s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb