Hjemme igen


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Midtjylland » Lemvig
July 7th 2007
Published: July 7th 2007
Edit Blog Post

Så har jeg snart været hjemme i det gode gamle Danmark i to uger. Det er dejligt at komme hjem til nogle lidt lavere temperaturer og en masse dejlig dansk mad, i stedet for ploof.

Godt nok synes jeg snart det kunne tage at blive lidt mere sommeragtigt, hvis jeg skal være ærlig.

De sidste dage i Almaty nød vi bare. Det var sjovt at komme fra Taras til Almaty og opleve en hel anden form for kazakhisk by. Hvor Taras var meget meget anderledes end alt hvad man har været vant til, så var Almaty faktisk meget rar, og mindede en del om forskellige storbyer, man før har besøgt rundt om i Europa. Det var dejligt at komme på cafe og opleve at langt de fleste forstod engelsk, og alle menukort var på engelsk, og det var slet ikke nær så besværligt som at være i Taras. Dejligt hjemligt.

Efter en lang dag i flyver d. 26/6 endte vi endelig i Kastrup - så skulle man bare tage toget til Struer, som først ankom kl. 01.20. Der var jeg godt træt, for med både tidsforskel og tidlig flyafgang, så var det ved at ret længe siden jeg var stået op. Men der var heller ingen planer for onsdag så jeg kunne bare sove længe og se film og hygge mig.

I bund og grund har det været en god tur, selvom der var nogle ting, der var lidt underlige, og slet ikke som man havde forventet. Faktisk blev turen slet ikke som vi havde forventet i det hele taget, men derfor var det alligevel en god oplevelse.


Advertisement



Tot: 0.11s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0534s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb