Endelig flybilletter!

Kilroy flybilletterKilroy flybilletterKilroy flybilletter

Gab, Malle, Macke
(Mathias)

Så skete det endelig!
Billetterne er nu bestilt, og vi er hver for sig taget hjem for at betale for dem.
Roen har, ihvertfald for mit vedkommende, lagt sig over mig, jeg ved nu, at d. 20 sept. kl. 12:00 sidder jeg i flyveren fra Quatar Airlines på vej mod Asien! Det er en dejlig følelse.

Vi snakkede mere end en time med Danni, her anden gang vi var inde hos Kilroy og fik en masse gode oplysninger og en venlig betjening.

Han bookede en rejse derned, der går over Doha, så vi også snart kan sige, at vi har været i Quatar. Derefter flyver vi videre mod Kathmandu.

De næste punkter på vores dagsorden er at finde ud af det praktiske ift. trekking i Bhutan, hvilket gerne skulle ske så hurtigt som muligt sammen med planlægning af vores vacinationer, hvor kun Charlotte har fundet ud af noget konkret.

Resten vedrørende børnehjem og visum, har vi valgt at kigge på efter huen sidder langt nede om ørerne. Det kan dog være, at Gabs far finder ud af noget vdr. arbejde i Kina inden da, vi venter ihvertfald med spænding!

Det var alt for nu, og næste gang der bliver skrevet herinde, er næste gang der sker noget af større betydning for vores rejse.

Mvh. de 4 rejsende

Tot: 0.303s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0763s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb