Blogs from Hørsholm, Region Hovedstaden, Denmark, Europe

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Hørsholm July 10th 2011

Så er det USA igen, men denne gang tager vi til den nordøstlige del. Vi har indtil nu kun booket billetter til Boston med en overnatning på hotel samt leje af bil - en Cadillac :-)) Den "planlagte" rute er vist på kortet, men nu ser vi hvad tiden bringer..... det bliver nok lidt anderledes. Det skal helst ikke være for planlagt, når vi nu har ferie. I er meget velkommen til at følge vores tur og kommentere. Vi har ihvertfald haft stor glæde af at kigge tilbage på vores sidste tur.... read more

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Hørsholm April 16th 2007

Mandag d. 16 april 2007. kl. 05.33 steg vi på toget i Kokkedal, for at begynde vores med spænding ventede tur til USA. Denne blog er oprettet for give at venner og familie mulighed for at følge vores store tur til USA apr/maj 2007 : Heidi : Ole : Mads : Emil... read more

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Hørsholm April 1st 2007

Jeg vil forsøge at holde denne BLOG opdateret, og håber den vil kunne underholde venner og familie med lidt om vores oplevelser på Den Store Rejse til USA. Efter planen lander vi d. 16. april, og vi tilbringer vores første nætter vi på Holiday Inn, Golden Gateway. Fredag d. 20. april tager vi til Monterey.... read more

Tot: 0.035s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 13; dbt: 0.0105s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb