Ceske Svycarsko

Published: July 2nd 2009

Ahoj.Minuly vikend som sa vybral konecne do Ceskeho Svycarska - uz som to dlho planoval.V sobotu som rano som siel vlakom do Usti nad Labem a odtial busom do dedinky Tisa - prvej zastavky. V tejto dedinke sa nachadza area Tiske steny s unikatnymi skalnymi utvarmi.Presiel som si velky okruh (je tam aj maly) a pokracoval som dalej cestou na najvyssiu stolovu horu - Decinsky Sneznik.Na vrchu je vyhli... Read Full Entry

Photos are below

Udolim rieky KameniceUdolim rieky Kamenice
Udolim rieky Kamenice

Z Meznej vedu neprijemne schody k rieke Kamenice a potom prijemna cesta udolim k Edmundovej stezke

Zaujimave zatisie

Tieto lodicky sa vraj dali niekedy prenajat.Teraz jazdia len take vacsie lodky s prievoznikom.

Uz sa blizi

Nasa lodka aj so strycom priveznikom

Falosny vodopad.Spusta ho takou pakou prievoznik.

Pohlad z lodky

Mini vodopad

Tot: 0.051s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb