Final Countdown


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg
November 2nd 2014
Published: November 2nd 2014
Edit Blog Post

Het is bijna zover morgen vertrek ik op mijn grote avontuur, SPANNEND hoor!

Ik zal toch maar een klein hartje hebben in Zaventem als ik mijn laatste afscheid neem.

Mijn vliegtuig zal opstijgen rond 9 uur 's morgens en tegen de middag (lokale tijd) kom ik aan in Miami.

Mijn stagebegeleider zal me daar opwachten en mij naar men kamer brengen bij Clara, waar ik de komende 8 maanden zal doorbrengen.

Het adres van de kamer is: 11911 Walsh blvb., Miami, FL 33184.

NEXT BLOG: Miami Florida....

Bye for now,

Désirée


Additional photos below
Photos: 1, Displayed: 1


Advertisement




2nd November 2014

test
Hey sgatje even testen of de comments werken. Ga je missen! XX
2nd November 2014

go my girl go
heel fijn die blog pop zodat we toch wat kunnen meevolgen van uw doen en laten daar,doe dat goed men klein meisje en wees voorzichtig love yoy <3 <3 <3
2nd November 2014

hey popje,fijn deze blog zodat we je doen en laten wat kunnen volgen in het verre amerika,een hele goede reis en doe voorzichtig,van mama beer <3 <3 <3
2nd November 2014

Goede reis!
Ik zal je zeker volgen in je avontuur ;-) En wie weet in what kind of marvelous scientific discoveries :-O En die foto: HAHA ;-)
2nd November 2014

Goede reis en tot skype
We wensen je de allerbeste maanden toe in Miami en vergeet ons niet!
3rd November 2014

Welcome to Travelblog
I'm a Moderator who has just accepted you as a Blogger. I and my family lived 11 years in Belgium (Overijse...I worked at NATO) and loved the country despite the weather. I hope your time in the United States will also be wonderful...the weather in Miami should be! I look forward to reading about your experiences here.
3rd November 2014

ons Désiréeke
mieke enorm thanks vd kaart jammer dat ik hem thuis pas mocht lezen want hij heeft me enorm gegrepen !!!! SUPER lief !!! Hoop snel te horen dat je er veilig bent :( ! super dikke knuffel van ons 4 tjes :) het ga je goed daar !!!!
3rd November 2014

Succes!!
Hi Desiree, ik wens je enorm veel succes toe en natuurlijk ook heel veel plezier! X Carolyn

Tot: 0.082s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0506s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb