Aftellen!


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg » Zutendaal
January 8th 2011
Published: January 23rd 2011
Edit Blog Post

Over 12 uur hang ik boven het Kanaal, onderweg naar Londen! Het is echt niet voor te stellen dat ik morgen echt op weg ga... dat ik over 36 uur aan de andere kant van de wereld land en daar een heel avontuur aanga. Ik vind vliegen altijd een beetje dimensie-reizen. Je zit relatief kort in zo'n ding en dan ben je ineens zo ver weg dat het eigenlijk niet te bevatten is. Ik moet er niet over nadenken hoor! De afgelopen dagen ben ik vooral druk geweest met de laatste losse studie-eindjes en het regelen van praktische dingen (oeps, rijbewijs bijna verlopen, oeps, aparte stekker nodig, oeps, doktersverklaring nodig om medicatie mee te mogen nemen...) en eigenlijk was dat wel fijn, dat hield de zenuwen wat op afstand. En nu... ben ik eigenlijk best rustig en een beetje emotioneel. Ik heb er veel zin in en als ik morgen eenmaal in dat vliegtuig zit dan gaat de bal aan het rollen :-) Alhoewel ik me vannacht ongetwijfeld nog een keer zal afvragen waar ik aan begonnen ben.

Veel liefs voor jullie allemaal en de volgende keer dat ik iets schrijf zal dat zijn vanuit Sonoita, Arizona, USA! (waar overigens de zon schijnt en het 18 graden is)

Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0333s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb