still home

Belgium's flag
Europe » Belgium » Brussels-Capital Region » Brussels
October 27th 2005
Published: October 27th 2005

Folks, before Leaving Belgium for 6 months, please feel free to come to Corbeau (10PM-2:30PM) or Havana (3.00AM -....) the 3th of December to dance, drink, chat, ..... whatever you want but especially to have a great time!

cheers
Tim

28th October 2005

I'll B there 4U
Timmen, ik zal er zekerst zijn den derde december! Ge gaat een heel schoon levenservaring opdoen, zeker en vast veel mensen leren kennen en op de eenzame momenten .. is er den travelblog en kunnen we via deze comments een babbelke met u doen ;-) Neem vooral veel foto's en laat ons een beke meegenieten van uw avonturen! Ik kijk wel al naar uw terugkomst uit, ben benieuwd naar het verhaal van al uw belevenissen. En ook, tja, ne goeie vriend die we hier moeten missen hé ;-(
28th November 2005

dat ni meer lang is hé
Yo venteke, nog 5 daagskes slapen en 't is feesten als de beesten... en dan... awel is't ni lang meer hé. Wij kijken er alvast mee naar uit enreizen in ons gedachten een beetje mee. 't Zal een ervaring zijn om nooit te vergeten. Gewoon super!

Tot: 0.093s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb