Blazno evropsko


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Brussels-Capital Region » Brussels
June 29th 2007
Published: June 29th 2007
Edit Blog Post

Torej. Po skoraj dveh celih dnevih lutanja, zgubljanja, poslušanja in gobcanja v Evropskem parlamentu sem e skoraj udomačena. Danes sem se zgubila samo enkrat.
Od Bruslja nisem videla skoraj nič, razen usvojila obeh metrojskih linij in pot od postaje do parlamenta. Na glavnem trgu še nisem bila, ker mi je včeraj zmanjkalo energije (predvčerajšnjim pa sploh), ampak to nas menda čaka zvečer. Nek ur, pač. Po dveh dneh poštenega dela si manj od tega niti ne zasluimo.
Na začetku je zgledalo vse bolj kaotično in brezglavo, ampak sedaj, če gledam nazaj, se je spreobrnilo v nekaj hudo koristnega. Vsaj tako lahko rečem glede na svojo delavnico. Po enis trani še dobro, da nisem prišla v tisto, v katero sem si elela. Tale naša, namreč, je preprosto super: delamo raznorazne prispevke na temo sustainable ways of transport, ki bodo objavljeni na spletni strani http://www.studentpa.info/ našega workshop voditelja Bruna (KANADČAN!). Tako da vsi, ki si elite kakršne koli podatke o ekološkem in ekonomičnem potovanju, kmalu vabljeni na te strani. Mislim, da se bo vmes znašla tudi kakšna fotka moje blond malenkosti.
Trenutno končujemo, zato nimam dosti časa ... tako da: čekirajte www.youthmediadays.eu in e prej omenjeni link.

Advertisement



Tot: 0.464s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 86; dbt: 0.22s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb