Nog 21 dagen te gaan!


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Antwerp Province » Antwerp
May 28th 2008
Published: June 3rd 2008
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

This is where I'm going to!


Hoi hoi!

Over 21 dagen begint mijn tweede Amerika avontuur en daarvan wil ik jullie graag op de hoogte houden!!

Met de organisatie Travel Active neem ik deel aan een "Work&Travel" programma: Camp USA. Ik ben geplaatst voor Camp Oh-Neh-Tah, in de staat New York. Het is een kamp voor meisjes van 8 tot 16 jaar uit de achterbuurten van NY. Op 17 juni vertrek ik naar NY, waar we dan¨een algemene oriëntatie krijgen. Op 19 juni word ik opgehaald om richting kamp te rijden. Dan krijgen we een twee-tal weken staff training, waarna er 3 kampen van telkens 2 weken volgen... 17 augustus zit het kamp er dan op! Spannend!

Er gaan nog 3 Nederlandse meisjes mee, en we zijn elkaar al een beetje aan het leren kennen zodat we ter plekke toch al iémand kennen!

Ook de reis voor na het kamp ligt zo goed als vast. Eerst met Ellen nog een dagje in NY en dan richting Miami en Key West voor party/sun/beach/party again /snorkelen/zwemmen/.... luilekker dus! Daarna gaat Ellen nog paar daagjes mee naar San Francisco, waar ondertussen Ester en Valerie hopelijk ook zijn aangekomen! Van daaruit rijden we langs Berkeley, Santa Cruz, San Jose, Yosemite, Las Vegas, Los Angeles en Palm Springs naar San Diego, waar we een 15-dagen later aankomen. Ten slotte keer ik terug naar NY waar ik een weekje met men ouders zal doorbrengen, om dan 18 september terug voet op Belgische bodem te zetten!

Hmmm heerlijk!! Ik kijk er erg hard naar uit!!

Maar nu eerst nog wat belangrijke dingen zoals thesis eindigen, examens afleggen, visum in orde brengen, alles kopen wat ik nog nodig heb, nadenken hoe ik in godsnaam max. 20kg bagage mag meenemen op het vliegtuig , .... Maar dat komt allemaal goed!!

Dikke kus!!
Seindie

Advertisement



Tot: 0.038s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 25; dbt: 0.0198s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb