finally ett webcafe!!

Published: November 29th 2005

hej allihopa!
nu befinner vi oss i San Juan, Puerto Rico on ett webcafe. det har inte varit easy att hitta internetaccess hittills och det ar svindyrt pa baten sa det far bli sahar.
flygresan gick bra, jattelang men bra. liz ar frisk och jag mar ocksa toppen. solen har gjort oss goa och bruna och det ar JATTESKONT!!
vi bodde pa ett riktigt hak forsta natten i miami (ingen fulltraff, rent-by-the-hour ingen hit) men sen har det varit helt ok. vi har akt buss over hela miami och shoppat. sen sondag har vi varit pa vart fartyg. helt surreal, vad annat kan man saga. vi ater massa mat och kopplar av.

forsta gangen for oss bada i sydamerika idag, sa vi kanske ska ga ut och njuta av solnedgangen innan vi gar pa baten och aker till San Martin.
ha det bast, vi alskar er massor. fortsatt kolla in har sa ska vi forsoka uppdatera igen sen.

ses!

/bruna (roda) liz och fred

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb