From Panama to Mexico


Advertisement
Panama's flag
Central America Caribbean » Panama
January 29th 2011
Published: January 29th 2011
Edit Blog Post

Hej Folkens 😊

Kl. er 4 nat/morgen her i Panama City, jeg har sat mig nedenunder på altatanen for at skrive denne blog. FOR JERES SKYLD! 😊
Ej, jeg kan ikke sove mere, Viktor sover stadig, han har snart sovet i 16 timer :O

Når solen står op og jeg har fået vækket sovetrynen, tager vi ud til panamakanalen. Ifølge vores vigtigste redskab ( Lonely Planet Central America ), står der at de største fragt og cruiserskibe krydser kanalen mellem 9 og 11.
Derefter tager vi bussen til Casco Viejo. En gammel historisk by der stadig er under opbygning. Der skulle være slumkvarterer, men også lækre steder ud til vandet, for turister. Her bliver vi det meste af dagen og noget af aftenen, for lige også at få vores første Øl og Drinks 😊
Vi har ikke tænkt os at drikke hjernen ud på denne tur, da vi skal kunne komme sikkert hjem.

Søndag morgen vender vi snuden mod Costa Rica. Ærligt talt så glæder jeg mig til at komme væk fra denne kaotiske hovedstad. Jeg er sku lidt af en bonderøv, jeg vil ud på landet 😊
Næste gang vi rammer en storby, er først i Mexico, Mexico City nemlig. Så det kan jeg jo kun være glad for!

Håber i kan holde varmen derhjemme. Her har vi dagligt ca. 25 graders varme, men føles som 40 med den høje luftfugtighed.

Vi ses til næste opdate i Costa Rica.

Peace! Nicklas og den sovende Viktor (:





Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb