Sunny place for shay people...

Published: March 30th 2009

DAVIDDAVIDDAVID

Vår lille bestevenn fra stranden
Naa har vi kommet oss til Hunduras, stedet veldig mange syns det var litt skummelt at vi skulle til.. Men oh my!! for et sted! Vi dro rett ut til Roatan (etter veldig mange busser, 1 overnatting i LaCeiba og en liten baattur). Dette er en liten paradis oy!!

Vi kom hit mandagen, sjekket inn paa et hostel, Dolphins, og gikk rett ned paa verdens fineste sandstrand. Der moette vi en gjeng som jobbet paa en cafe, Kantina heter den. Saa innen 1 time hadde vi blitt kjent med masse folk og faatt et stamsted!

Den kvelden ble vi invitert paa middag til Tommy, som eier en KJEMPEFIN leilighet paa stranden paa West Bay! Saa der har vi hengt et par dager 😊 Vi bare koser oss masse... Naa paa loerdag som var dro vi en gjeng over til Utila (nabooya) med en katamaran. Det var en kjempefin tur over, og paa vei inn kom det en flokk med 10 delfiner og svoemte med baaten var! Helt fantastisk!

Ellers er det ikke saa mye aa fortelle, annet enn at vi har det bra, snorkler en del (har sett baade rokke og skilpadde!), synne faar dykke, og vi hater,
Blain og SynneBlain og SynneBlain og Synne

Leker i vannet
hater HATER baade sandfluer og bedbugs.. Planene har blitt endret litt, saa vi blir her en uke til, tror vi, saa oppover mot Guatemala for aa undersoeke litt mayaruiner! Livet er ganske deilig..

Haaper alt er bra hjemme! Naa skal vi ned paa stranden igjen, hi hi..

SundownersSundowners
Sundowners

..solnedgang

8th April 2009

Hilsen fra Musandam
Hei jenter! Morsomt aa folge med paa alt dere opplever! Virkelig minner for livet! Ikke saa vaerst her heller ved Hormozstredet, inngangen til Gulfen. Vi har ogsa snorklet med vilde delfiner noen dager. Har reist rundt i Oman og Emiratene i en og en halv uke, halveis paa turen. I morgen drar vi videre ti Dibba, langs kysten, etterhvert opp mot Muscat. Spennende! Vi teller dagene til dere kommer hjem. Er dere klare for hverdagslivet om tre uker?! I mellomtiden; take care! Klem fra Synnemamma, Sidsel

Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 28; dbt: 0.0301s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb