Moro!

Published: May 19th 2007

Noniin! Nyt on sitten varmistunut lähtö! Eli Arturo kävi hakemassa autonsa äidiltään ja tiistaina lähdetään ajelemaan kohti Guatemala cityä! Sain viikon vapaaksi. Suunnitelmissa olisi ensin ajaa cityn kautta Antiguaan, josta Chichigastenangoon markkinoille ja sieltä sitten Lago de Atitlanille! Pääsee näkemään paljon enemmän nyt kun on auto käytössä. Guatemala cityssä pitäisi treffata Michelle ainakin.

Tänään on tokavika työpäivä! Ei täällä kyllä hirveästi töitä ole ollut muutenkaan, tosi hiljasta vaan.. Tänään lähdetään iltapäivällä ajamaan Yaxhan raunioille! Sillä alueella on synttärit, ja siellä järjestetään isot pippalot! Meitä lähtee sinne n.8 hengen porukka. Ollaan siellä yötä ja huomenna tullaan takasin Floresiin! Sitten ei enää olekkaan kun maanantai, pitää pakata ym. ja sitten lähtö!

Täällä on muuten tosiaan aina joku hajalla ja n. viikko sitten olin pesemässä kasvoja kylppärissä kun käsienpesuallas romahti lattialle.. Siinä sitten hetken kattelin että jaa mitäs nyt.. Onneks ei menny putket poikki, muuten ois ollu kylppäri veden vallassa! Seuraavana päivänä tuli putkimies sitten korjaamaan sen.

Viime viikolla toimin myös ekan kerran oppaana! :D Täällä oli 2 hollantilaista tyttöä jotka halusivat käydä Tayasalin alueella joka on tuossa järven toisella rannalla, ja siitä sitten halusivat mennä rannalle ottamaan aurinkoa. Annie nakitti mut sitten tehtävään. Onneks jo tiedän jonkun verran Mayoista ni osasin jotain asiaakin kertoa :P Ja hyvä että pääsin itekkin rannalle, kun tässä ei enää montaa mahdollisuutta ole löhötä auringossa ennen lähtöä..

Yhdeksi mun lempipaikaksi täällä on tullut Los Amigos hostelli. Siellä on ihan loistava sisustus, ihan kun olisi viidakossa vaikka on sisällä. Vaikka täällä on nyt tosi hiljasta, niin sinne kun menee niin se on aina täynnä! Se on Floresin ainoa nuorisohostelli. Olen tutustunut myös Los Amigosin 3 koiraan! Siellä menee aika tosi nopeasti jutellessa ihmisten kanssa.

Kirjottelen varmaankin tässä vielä ennen lähtöä tunnelmia!

Tot: 0.073s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 45; dbt: 0.031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb